2009.12.13. 23:46

amint ezeket a képeket megláttam a szimpla másnapomból kőkemény hardcore fejfájás lett. persze a kacagástól. na odáig már eljutottam, hogy a barbi van, de egy Zbigniew Libera nevű lengyel ember prezentációja révén megimerhettem a nagyi barbit.

 aztán eszembe jutott, hogy ötvözni lehetne a férfim egy művével. na it csaptam ki a saját biztosítékom!:)

 

Címkék: vicc art

A bejegyzés trackback címe:

https://notacrime.blog.hu/api/trackback/id/tr661595503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szati4 2009.12.14. 15:31:11

Jaj, de vicces, milyen rég volt már ez.Kicsi voltam és éhes.
süti beállítások módosítása