2009.10.11. 18:11

viszálykodás, káosz és összeomlás övez. csomó ember támad most szegeden, mert nincs inteligenciájuk, ahhoz, hogy belátóan cselekedjenek. eleinte a sírógörcs kerülgetett, de már elmúlt. vesztes maradtam egy csatában egy repper szobafestőmázolóval szemben, mert annyi gyíkfasz volt, hogy nem fogta fel a dolgokat. szarul esett első körben, de be voltam baszva és igazából, mikor az ember filozófusra issza magát 1 perc alatt pálfordulásokon eshet keresztül, szóval rájöttem, hogy valójában ÉN nyertem a háborút. mindennel szemben. szóval árész szeret. :-)

nem tudnak elszomorítani a rosszak.

A bejegyzés trackback címe:

https://notacrime.blog.hu/api/trackback/id/tr711443020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása